Avanzer Support Support Avanzer Aangifte Veelgestelde vragen Veelgestelde vragen Wat is de planning van Avanzer Aangifte voor de komende periode? Nieuwsbrief Avanzer Aangifte Hoe kan ik gebruik maken van de conversie van 2019 naar 2020? Wat zijn de meest belangrijke wijzigingen in de ib 2020 t.o.v 2019? Hoe kan ik toeslagen 2021 aanvragen in Avanzer Aangifte ? Hoe kan ik het verzoek aanvraag/wijziging voorlopige aanslag 2021 aanvragen in Avanzer Aangifte? Hoe kan ik gebruik maken van de statussen in de navigatieboom? Hoe kan ik de VIA inlezen? Hoe kan ik deponeren bij de Kamer van Koophandel voor 2019? Hoe kan ik werken met specificaties? Hoe kan ik een aangifte Vpb fiscale eenheid aanmaken? Hoe kan ik een jaarrekening (Ib en Vpb) inlezen? Hoe koppel ik een partner in de nieuwe omgeving? Hoe maak ik een aangifte IB aan? Hoe kan ik het elektronische bericht verzenden naar de Belastingdienst? Hoe kan ik een extra gebruiker toevoegen? Hoe converteer ik een jaarstuk 2018 naar 2019? Kunnen bedrijfslogo's of variabele velden uit de aangifte aan de standaardbrieven worden toegevoegd? Hoe kan ik een aangifte 2019 optimaliseren? Hoe kan ik het best een winstaangifte maken? Hoe verwerk ik mijn binnengekomen VIA? Hoe vraag ik uitstel aan in Avanzer Aangifte? Kan ik de jaarconversie voor meerdere klanten in één keer uitvoeren? Hoe kan ik een aangifte 2018 naar een aangifte 2019 converteren? Welke browser wordt geadviseerd voor Avanzer Aangifte? Hoe kan ik van kantoor veranderen in de nieuwe Avanzer omgeving? Hoe kan ik IB en Vpb aangiftes en Kvk jaarrekeningen laten accorderen? Hoe kan ik zien hoeveel aangiften ik al verbruikt heb in Avanzer Aangifte? Ik krijg OHS meldingen in Avanzer Aangifte en begrijp niet altijd wat de foutcode betekent. Hoe kan ik opstellen en deponeren KvK vanuit Avanzer Aangifte? Op welke wijze is de toegang tot Avanzer Aangifte beveiligd? Wordt mijn account geblokkeerd als mijn quotum is verbruikt? Hoe worden aangiften geteld in Avanzer Aangifte? Hoe voeg ik buitenlandse adressen toe in Avanzer Aangifte? Moet ik voor Avanzer Aangifte met Wolters Kluwer een aparte bewerkersovereenkomst sluiten? Waarom is het saldo fiscale winstberekening in de aangifte ongelijk aan totaal resultaat in de jaarrekening? Hoe zit het met de behandeling van prive-gebruik auto in de aangifte? Hoe kan ik de combinatiekorting invullen? Hoe kan ik het aandeel in resultaat en kapitaal juist aangeven bij een samenwerkingsverband? Wat als de opgegeven beginbalans afwijkt van vorig jaar? Hoe kan ik mijn PKI Certificaat installeren in Avanzer Aangifte? Hoe verwerk ik mijn binnengekomen SBA's? Kan ik mijn becon uitstelregeling intrekken via Avanzer Aangifte? Hoe vraag ik een VIA aan in Avanzer Aangifte? Bij het elektronisch verzenden van de aangifte krijg ik geen beschikbare opties (aangiftejaar 2018), hoe kan dit? Zijn er ook trainingen voor Avanzer aangifte? Waar kan ik zien of er storingen zijn bij Logius? Ik wil overstappen van Nextens, Afas of Unit4 naar Avanzer Aangifte. Kan ik data overzetten? Kan ik Avanzer Aangifte koppelen met andere software? Hoe worden back-ups gemaakt in Avanzer Aangifte? Hoe kan ik werken met printopties bij het fiscaal rapport? Populaire artikelen Contact Support De supportafdeling van Avanzer Aangifte is telefonisch te bereiken via 0570-673596 (ma-vr: 08.30-17.00u) of via het contactformulier. Voor telefonische ondersteuning wordt je gevraagd om hulp op afstand (TeamViewer) alvast klaar te zetten. Start hier de TeamViewer. Mocht TeamViewer niet werken op jouw systeem, dan bieden wij als alternatief AnyDesk aan, start dit programma alleen na overleg met Wolters Kluwer.