Skip to main content
  1. Avanzer Support
  2. Support Avanzer Aangifte
  3. Veelgestelde vragen
  4. Wat is de planning van Avanzer Aangifte voor de komende periode?

Wat is de planning van Avanzer Aangifte voor de komende periode?

De uitlevering van het nieuwe aangifteseizoen is in volle gang. Het F, P en O biljet, toeslagen en de VA zijn inmiddels beschikbaar gesteld. Begin februari volgt het C en M biljet en de aangifte vpb.

 De nieuwe dashboards stellen we in 2021 gefaseerd beschikbaar. In de eerste fase leggen we ze voor aan de groep pilotklanten, op die manier krijgen we snel goede feedback. In de volgende fase zijn de  nieuwe dashboards door iedereen te raadplegen.  

 In onderstaand schema vind je een overzicht van de releases. Zodra nieuwe functionaliteiten of biljetten beschikbaar zijn, informeren wij je via de notificaties. 



Winfried van der Veen (Manager Avanzer Aangifte) en Monique den Hartog (Product Owner en Fiscalist Avanzer Aangifte) vertellen je in een korte video graag meer over de verbeteringen, de ontwikkelingen en de planning voor de komende periode.


Het hele team is momenteel druk bezig om nieuwe features uit te leveren en bestaande features te verbeteren. Een groot onderdeel hierbij is het inlezen van de VIA. Deze wordt eind oktober/ begin november uitgeleverd. 

Verder worden onderstaande punten de komende maanden uitgeleverd:

  • De rechtstreekse koppeling met Twinfield en Exact (RGS)
  • De specificatie van de investeringsaftrek

Voor de rapportage worden ook onderstaande punten de komende maanden uitgeleverd:

  • Paginanummering, header/footer en de inhoudsopgave
  • De rapportage in Word formaat
  • Zelf de naamgeving van rapportages kunnen bepalen
  • Zelf een pagebreak kunnen instellen
  • Telstrepen bij totalen en subtotalen
  • Een conceptafdruk kunnen maken
  • Onderdelen wel/niet afdrukken in de rapportage (uitbreiding printmenu)







Was dit artikel nuttig?