Skip to main content
  1. Avanzer Support
  2. Support Avanzer Advies
  3. Veelgestelde vragen
  4. Wat is het verschil tussen een ‘klantbrief’ en een ‘update klantbrief’?

Wat is het verschil tussen een ‘klantbrief’ en een ‘update klantbrief’?

Een klantbrief is een hulpmiddel die je kunt vinden onder de Praktische hulpmiddelen in een advieskans. Deze brief kan je aan je klanten versturen om ze te informeren over de fiscale wijziging naar aanleiding waarvan de advieskans is geschreven. Wanneer er iets verandert in de wet- of regelgeving of jurisprudentie waardoor de advieskans wordt geüpdatet, vind je onder de Praktische hulpmiddelen een ‘update klantbrief’. Deze brief kan je gebruiken om je klanten nader te informeren over de update. Overigens wordt een advieskans altijd in zijn geheel geüpdatet. Daardoor kan je, wanneer je je klant nog niet eerder heeft geïnformeerd, de ‘klantbrief’ gebruiken.

Was dit artikel nuttig?